Seherr kimyasal gebelik yaşadım ilk beta hcg 7.71 çıktı aynu gün kanama başladı 2 gün sonra baktırdığımda 42 daha sonra 80 küsürlere çıktı ama kanama hala devam ediyordu. 2 hafta
İçinde değerim sıfırlandı. Kese görmeye gitmedim ben, sağlıklız gebelik olduğu ve devam etmeyeceğini doktorum söyledi. kese görebilmeniz için hcg nin 3000 küsürlerde olması lazım. 4 hafta kese görmek için daha erken gibi geldi bana. Umarım gebeliğiniz sağlıkla devam eder.