Kızlar dün gece hafif pembemsi az bı akıntı geldi sabah yine aynı şekilde öğlen daha da fazla geldi üst üste gelince korktum doktoruma haber verdim gittim işte 1 cm açıklık var dedi yatış verebiliriz istersen dedi ama ben istemedim sancım falan çıkmadı nst de . Eve geldikten sonra 1-2 kez daha geldi acaba yatış yapsamiydim bilemedim benim yaşadığımı yaşayan varmı veya tavsiyesi olan varmıı pazartesi günü sabah tekrar çağırdı doktorum açılmama bakmak için :(( kilomuz gelismimiz iyi çok şükür ama 38 e kadar bari bekler umarım