superisi_1 Bugün gonal diye bir iğne kullanıp çarşamba ultrosona gidecektim ama ilaç pazartesi gelecek o gün kullanıp cuma gitsem sıkıntı veya bişey olur mu
yesildeniz_ superisi_1 iğne reglin belirli günlerinde başlanıyor. Doktorunuzun söylediği günlere uyun
Gg06 superisi_1 gonal f çok önemli bir iğne. Yaptığın her şey boşa gidebilir. Doktorunuza danışın. Sakın kendinize göre belirlemeyin
Mavimavi321 superisi_1 ben o iğneyle hamile kaldım canım günlerini aksatma düzenli kullan doktora bi sor gerekirse diğer ay başla çünkü regle göre ayarlanıyor yumurtlamadan dolayı
btl194 superisi_1 olmaz canım ilaç boşa gider bide çok pahalı bir ilaç ve önemli.baska eczanelere baksaydın keşke bence pazartesiye kalacaksa hiç kullanma bu ay
yesildeniz_ superisi_1 ilaç gelince buzdolabında muhafaza edin gelecek ay başlayın o halde. Çünkü o iğne adetin belirli günlerinde başlanıyor hatta saati bile çok önemli. Hemde çok pahalı tedaviniz boşa gitmesin
mrp2023 superisi_1 hayır olmaz doktorunuzun dediği gün başlamanız gerekir ileri tarihte başlayamazsınız tek dozu bile cok önemli