Pnrdrsn semapircek biz de 10 Haziran evlilik yıldönümünde öğrendik. Şimdi 10 haftaligiz. İnşallah hepimizinki sağlıkla ilerler. Sağlıklı bebekler alırız kucağımıza
semapircek Elfidanur Rabbim sağlıkla hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ♥️🙏🏻ben de 6+5 im
BlackFish2113 Elfidanur benimde 7+4 🥲 6. Haftada gittim kese göründü ama kalp atışı için doktor 8. Haftada çağırdı. Siz duyabildiniz mi kalp atışını
cerensare BlackFish2113 bende 6+5 de gitmiştim yolk ve kese görünmüştü dün 8+1 gittik ve kalp atışını duyduk ultrasona göre de 6+5 desin dedi herkeste farklı oluyor
semapircek BlackFish2113 ben daha gitmedim 25 inde randevum var inşallah hem keseyi görmek hem de kalp atışını duymak için gidicem
silahasan Ben 🥲şuan 8 haftalık hamileyim apandisit şüphesi ile hastaneye gittim orda öğrendim hamile olduğumu
cerensare 8+2 yiz şuan bizdeee rabbim bekleyen isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin
BlackFish2113 cerensare 6. hafta dediği zaten ultrasonda görünen 6. haftaydı belki yanlıştır ama benim son adet tarihim 3 ay önce