Kullanan lar doktor bana cok kızdı kuretej oldum geçen ay hemen yaptırdım kontrole gittiğimde doktor neden yaptırdın adet olmazsın cok sakıncalı iğne diye kizisti birdaha yaptırmamami söyledi diğer bi konu iste iğne yi yaptırdım ama bende acayip bi gerginlik sinir yaptı bilgisi olan varmi yukarıdaki konu hakkında