Ahsenaysun maalesef bende de az bir şekilde olmuştu çok şükür geçti, doktorum birçok sebepten olabilir dedi zorlanma, ilişki, kilo , kan uyuşmazlığı vs. Bebekte iyi olsuğu için çok sorjn görmüyorlar ama ne olur ne olmaz kontrol altında tutuyorlar progestan kullanıyorum sizs herhangi bir ilaç verildi mi, çok geçmiş olsun rabbim şifa versin🙏🏻