semapircek ayyy korkutmak istemiyorum ama hayatta ki em büyük travmam resmen o sezaryen sonrası karna bastırma doğum anı sonrası felan hiç bir acısı aklımda yok o hariç çığlık çığlığa bağırmıştım sabaha kadar 5-6 kere ara ara gelip karnıma bastırmıştı en sonra acıdan gelme diye bağırdım şuan ikinci gebeliğim ve doğum yapacağım hastanede bu uygulama varsa asla doğurmam ben genel anesteziyle yaptım ilk doğumu belki belden aşşağı uyuşuk olsa hissetmezdim bazıları kum torbası koyuyormuş ama canınızı veriyorsanız doğum yapacağınız hastaneye muhakkak sorun derim