Annesii66 15haftaya 2 gün kalmışken çoook şükür bulantılarım bitti o kadar mutluyum ki gün boyu o bulantı hissiyle gezmek her şeyden tiksinmek çok kötü bir şeydi ama iki gündür hiç bulanmadı midem 🥹🥹🫠
MadameTussauds Annesii66 dilini issir 😂 bende sevinmistim suan 16. haftadayim hala oluyor ara ara hatta dün yine kustum 🥹
Annesii66 MadameTussauds ya ilk kızımda çok değişikti yani iki farklı hamilelik resmen ilk kızımda doğuma gittiğim güne kadar kusmuştum her gün hemde ikinci gebelikte de kusma iki kere oldu ama bulantı vardı hep 🥲