Beeeen. Dediğiniz haftalarda da oluyodu şuan 38 im daha sık oluyor. Başta idrar yolu enf olabilir dedik idrarda orta derece bakteri görüldü tamam heralde bundan diye düşündük tedavi ettik ama devam. Hatta bugün ebeye de anlattım. Muhtemelen baskıdan dediler.