anneolmakneguzel_ ifo nasıl besleniyorsunuz? Uykunuz nasıl? Stress seviyeniz nasıl? Hepsi etkiler. Ben bi dönem cooool stressliydim kafam hep uyuşuktu
ifo anneolmakneguzel_ panik atak geçirdim ve uykusuz kaldım uyumaya korkuyordum ama şu an iyiyim iştahım da yoktu şu an yiyorum demirim çok düşüktü ilacımı kullanmıyorum yeni başladım ona stres yapıyorum çok düşünüyorum
anneolmakneguzel_ ifo sebebini söylemişsiniz zaten. Çok düşünmek size fayda sağlıyorsa düşünün, hayatınızı maffedin. Ya da yeter be yaşamak istiyorum diye ayağ kalkacasınız. Anda kalacaksınız. Şuan hersey yolunda mı? Yolunda. Kafanızda kurduğunuz şey muhtemelen hiç gerçekleşmicek. Ha gerçekleşirse nolur diye sorun cevap verin. Olunca düşünürsünüz, bşy olmadan bitden korkulmaz. Hergün negatifi pozitife cevireceksiniz. Beyninizi siz yonetirsiniz
ifo anneolmakneguzel_ evet doğru söylüyorsunuz gece mesela uykumdan kalktım kafama bir şey taktım sabaha kadar uyuyamadım
anneolmakneguzel_ ifo niye mesela, kendinizle sesli konuşun meseleyi konusun sonucu konuşun, duygularda takılı kalmayın. Dünü hatırlayın ondan önce ki günü, değdi mi, bşy oldu mu ? Hayır.. kafanızda dizi yaşıyorsunuz, bunun tersini yapmaya başlayın. Terapi alın
ifo anneolmakneguzel_ ölüm korkusu bu uykusuzluk hep böyle devam mı edicek iyileşmeyecek miyim çocuğu. doğunca ya böyle olursam kafamın için de uyuşukluk kötü bir hastalık mı diye düşünmekten
anneolmakneguzel_ ifo ölüm gelirse engelleyebiliyorsan düşün dur. Terapi alman şart. Çocuk doğunca farklı etkilenirsin. Sağlam anne sağlam kafa, lütfen gidin
ifo anneolmakneguzel_ evet gidiyorum piskolaga ilk seans yaptık diğeri ağustosta kendi kendimi dizginliyorum bazen yapamıyorum uyumaya korkuyorum ya uyuyamazsam uykusuz kalırsam diye bu benim maaf ediyor
anneolmakneguzel_ ifo düşünmemek istemeyin. Aklınıza geleni sesli söyleyin, olursa nolur diyin. Olunca bakarız diyin