Nurkrdnz1 Merhabalar size bir şey sormak istiyorum 8 +6 . Haftadayım sağ kasığım çok şiddetli ağrıyor yani böyle bir şey yaşayan var mı çok tedirginim
bahar8 Nurkrdnz1 Merhaba tedirgin olmayın bebek büyüdükçe kasıklarda baskı oluyor.Biraz uzanın dinlenin rahatlatıyor.
Dln25-25 Nurkrdnz1 benimde öyle ve kahve rengi akıntı arada olup duruyor normalmi bilmiyorum ama dinlenince geçiyor
anneolmakneguzel_ Nurkrdnz1 9 ay asla azalmayan agrı yaşadım😂😂 ayagıma sıcak su torbası koymak geciriyordu. Yinede baktırın tabii korkma
Nurkrdnz1 Yani bilemiyorum daha önce bir düşme oldu ve düşük yaptığım zamanlardaki ağrıya çok benziyor
Dln25-25 Nurkrdnz1 8+4 benimde ama bu aralar çok yoğun yürüdüm eşim hastaydı onunla ilgilendim baya ondan başladı öncesinde böyle degildi zaten ama dinlenince hersey geçiyor sadece ayakta fazla olunca ve fazla yürüme olunca oluyor akıntıda her zaman degil arada geliyor ve acık kahve
Nurkrdnz1 anneolmakneguzel_ psikolojik olarak çok yordu beni bu ağrı inşallah dediğiniz gibidir teşekkür ederim
dimpleuser Benimde ağrım var geçmeyen .düşük ağrısı gibi kanamam vardı onu durdurduk iğne ve fitille ama ağrı asla geçmiyor sağ tarafımda süreki ağrı var sanki düşük,doktor da diyor büyüyor yerleşiyor normal .6 haftalık