Tüp bebek tedavisine başlayacaksanız adetin 2.veya 3.günü tedaviye başlanıyor, devlet hastanelerinde rapor çıkartabiliyorsun, raporun olursa ilaçlar ücretlerinin ilkinde galiba %30 unu sgk karşılıyor ilaçlar pahalı ayrıca bazıları piyasada bulunamayabiliyor, ortalama 10 gün sonra falan yumurta toplama yapılıyor, bu süreçte iki üç günde bir doktor kontrol için çağırıyor, yumurta toplama sonrası embriyo oluşursa , sağlık durumuna göre ya embriyo donduruluyor yada taze transfer yapılıyor tabi hasta için farklı tedavi uygulanıyor tüp bebek tedavisinde de, transfer sonrası 10 gün sonra kan testi verip tutup tutmadığını öğreniyorsunuz