Yagmurnlog- Ümraniye eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan var ise tecrübelerinizi aktarırmısınız
dilaradoyan Yagmurnlog- ben iki kızımı da orda doğurdum. İlki vajinal ikincisi sezaryendi. Doğum şekli ne olarak gözüküyor şu an ona göre anlatayım. Ya da özellikle sormak istediklerin var mı