Nturkoglu Bazı yerlerde ananas ve şeftali düşüğe neden oluyor yazmışlar bazıları ise vitaminleri faydalı yiyebilirsiniz yazmışlar. İlk üç ayımdayım şu an aşermedim ama yemekte de sakınca var mı bilemiyorum
MadameTussauds Nturkoglu ananasi duydum ama seftaliyi daha önce hic duymadim ve hep yedim bisey olmadi sükür sanmiyorum bisey olacagini
AycaY59 Nturkoglu ilk zamanlarda kanama alanım vardı yani düşük tehditi her gün şeftali yiyordum şu an da da 5. Ayımdayım hala ananas şeftali yiyorum cok şükür bi problem yok
ikincibezelyeayak Nturkoglu Şeftali de sıkıntı yol bol bol yedim çok severim , ama ananas doğumu başlatmak için yeniyor genelde çünkü rahim ağzını yumuşatma etkısı var ananasa dikkat edin bir iki dilim yiyebilirsiniz abartmadan
Miniboy Nturkoglu ananas yoğun miktarda yenirse doğumu tetiklediğini duydum ama şeftali için birşey duymadım. İlk 3 aylık zamanımda şeftali aşerdim yedim bir sorun yaşamadım. Tabiki normal 1 porsiyon yedim herşeyin çoğu zarar olabilir kararında yendiğinde sorun olmaz bnce
aslhnkrts9 Nturkoglu benim ilk aşerdiğim şey şeftaliydi baya yiyordum hamileyken hiç bişey olmadı şükür ve ilk defa duyuyorum
saturnungolgesinde Nturkoglu kim ne diyor pek umursamıyorum ve haftalardır şeftali yiyorum maydonozlu meze de yapıyorum kahvaltıda 😅 şuan 11+5im. Bence herşeyin dozu önemli aşırıya hiçbir yiyecekte kaçmamak gerek
Nturkoglu saturnungolgesinde benimde 11+3 şu an bir şeftali yiiyordum arada bi günde ama ananasa karar veremedim. Tadına bakarım artık yeter o 😂
saturnungolgesinde Nturkoglu aynen nefsini öldür yeter cnmdmdmd son aylarda yersin bol bol ama kışın doğurucaz nasıl buluruz bilemiyorum 🫠
HavvaM0806_ Nturkoglu ananas duydum da şeftali duymadım valla yazın o kadar güzel meyveler varki hepsi den yiyorum ananas yemedim hiç özellikle ilk aylarda avokado çok tükettim artık yemekten midem bulanmaya başladı muz erik kayısı şeftali kavun karpuz herşeyi yiyorum valla