34 haftalık hamileyim nabzım sürekli yüksek çıkıyor ne zaman ölçtürsem 120 130 falan ara ara gelen değişik çarpıntı da hissediyorum gebelik boyunca 2 kez kardiyolojiye çıktım ikisinde de sorun olmadığını dediler ama beni korkutuyor nabzım neden böyle yaşayan var mı