Burada okumayı en çok sevdiğim şey doğum hikayeleriydi. Acaba ben ne zaman yazarım diye hep meraklı düşünüyordum. Yazmak bugüne nasipmiş. Hamileliğimi ilk öğrendiğimden beri hep normal doğum istiyordum. Tüm kontrollerimde normal doğuma engel çıkmamıştı. 32. haftada bebek başı aşağı dönmüş, 39. haftam da kanala yerleşmişti. Bebeğim 41. haftaya kadar gelmedi. Artık 40. haftadan sonra üç günde bir kontrollerim vardı. Ama her seferinde NST’de sancılar düzensiz Ve ben sancı hissetmiyordum. Suyum iyiydi hiçbir doğum belirtim yoktu. 41. Haftaya Girmemle birlikte doktor cuma gününe kadar bebek kendi gelmesi suni sancı ile doğumu başlatacaktık. Ama öncesi bir kontrol daha istemişti ve bu kontrolde ve bebeğin suyunun neredeyse bittiğini fark etti. Hemen Yatışımı verdi suni sancıyla doğumu başlatmak için. Üç kere alttan muayene edildim Ve sancıları başlamıştı alttan muayenelerle birkaç damla kan gelmişti. NST’de sancıları da güzel çıkıyordu fakat sancılar arttıkça bebeğin kalp atışları hızlanıyordu ve düzensizleşiyordu. Doktorlar uzun süre takip etti fakat bir türlü müdahale edilmesine rağmen düzene girmedi.Suni sancı bağlanırsa bebeği kaybedebiliriz dedi ve Mecburen apar topar sezeryana alındım. hiç beklemediğim bir şeydi. Sezeryandan korktuğum için çok tedirgin olmuştum. İğne yapılırken çok kastım kendimi süreci uzattım. Halbuki kısa sürüyormuş. 10 dakikaya tamamen uyuştum. Bu arada yatışımın yapıldığı gün evlilik yıldönümümdü. Doktorlara yetiştirmeleri mümkün mü dedim sağolsunlar ellerini çabuk tuttular ama iğneden dolayı gecikme yaşadık 🥲uyuştuktan 10 dakika sonra bir ağlama sesi duydum ve doktor doğum saati 00.15 dedi. Hala o ses kulağımda ve duygusal bir şekilde yazıyorum. Benim minnoş kızım çığlık çığlığa çıktı. Doktorlar muayene edene kadar ağladım. Dikerlerken soğuk olduğu için çok üşüdüm. Korktuğum gibi asla değildi. İlk gün ağrılarım oldu tabi ki. Şuan 3. Günümdeyim tek başıma işlerimi halledebiliyorum. Bebişlerini bekleyen tüm anneler sağlıkla kolaylıkla kucaklarına alsınlar. Göztepe Süleyman Yalçın şehir hastanesinde doğum yaptım. Ekip çok güzeldi. Odalar ferah yalnız temizlik ekibini beğenemedim. Sorularınız varsa cevaplayabilirim.