gokcekizim_ 09Tugba_0909 haftalarım azaldıkça doğum korkusu iyice artmaya başladı bende🥺 kimseye anlatamıyorum. İlk bebeğim Allah nasip ederse🤲🏽 hep kötü doğumlara şahit oldum
09Tugba_0909 gokcekizim_ benim 2. Hamileliğim normal doğum yaptım çokta pozitif geçti bence herkesin bir olmuyor içiniz rahat olsun hep güzel şeyler düşünün onu kucağınıza aldığınız zaman herşeyi unutuyorsunuz 🌸
Elaozkan 35+0 da 2.5 kg 35+4 de 2.65gramdı bu haftalarda bebişler çok hızlı kilo alıyor haftasıyla uyumluysa hiçbir sorun yok bebişin kilolu olması her zaman iyi demek değildir🌸
Sila41_ gokcekizim_ böyle şerbet gibi tişörtüme falan değince sert şerbet dökmüş gibi kalıyor sarımsı benimkide evet sütün geliyor seninde, ya sorun yok evet ama bu ağız sütü çocuk için çok önemli diye biliyorum onun için üzülüyorum