Hayırlı akşamlar kızlar. Dünden beri aklıma takılıyor pazartesi randevum var ama yine de endişelendiriyor beni. İkinci gebeliğim 37. Haftadayım ve aşırı ödemim var. İlk gebeliğimde hiç ödemim yoktu ama bunda çok fazla oldu ve bugün normalden biraz daha fazla şişti özellikle sağ ayağım ve uyuştu ödemden dolayı. Dün kontrolüm vardı tahlil yapıldı protein kaçağı görünmüyor ama daha tahlilleri göstermedik pazartesi gel bakalım demişti. Yani bu durumu yaşayanlar yazabilir mi dinlenip beklemeli miyim yoksa acile falan gitmek gerekir mi?