Betbet34 Kızlar 1 haftadır test yapıyorum ilk yaptığım gün koyuydu ama tam kırmızı olmadı sonrakilerde yavaş yavaş silikleşti bugün tekrar koyulaştı ama dediğim gibi tam koyuda olmuyor bu neden olur bi türlü yakalayamadım
Leontiine Betbet34 üsttekiler bozuk olabilir mi kaymış innovita kullan canım bende onu kullandım çok memnundum. Kaç gün oldu adet olalı
Betbet34 Leontiine canım geçen ayın 23 ü adet oldum tüp bebek transferim olmuştu negatif tutmadı ve 23 ünde regl oldum işte
Betbet34 Leontiine laboquick diye bi marka bende sinir oldum zaten dediğiniz marka çok övülüyordu onu sipariş ettim artık innova kullancam
Leontiine Betbet34 innovitaya göre takip et canım yakında olabilir çizgi tam koyu olana kadar devam yumurtlamaya uzak olunca daha da silik oluyor. Her gün aynı saatte yap takibi daha iyi sağlarsın inşallah güzel haberler alırsın
Betbet34 Leontiine normalde reglimden 15 gün sonra falan yumurtlamam oluyordu geç kaldı anlamadım ya da kaçırdım 1 haftadır yapıyorum bakalım uygulamanın birinde 19 u gözüküyor doğru çıkacak mı bakcam inşallah rabbim nasip eder 2 senedir bekliyorum
Betbet34 Leontiine canım peki tam koyu olduğunda değerlendireceğiz sonraki günde galiba dimi tam nasıl oluyor bilmiyorum?
usernagme Laboquick kullandım ben memnun kaldım sabah akşam yapmakta fayda var. Reglim bitişinden 8 gün sonra koyu cizgiyi gördüm ve 3 gün öncesinden falan başlamıştım testi yapmaya
Betbet34 usernagme canım üstteki testlerim o marka bende hep bu şekilde garip gösterdi acaba çok mu idrar damlattım bilemedim
Busraaaakkk Betbet34 canım İnnovita çok güzel bi test ben koyu olmadan önceki günü ve pik yaptığı günü değerlendirdim çatlama gününü boş geçtim bir sonraki günü değerlendirdim şu an gebeyim bu şekilde değerlendirebilirsin
Betbet34 Busraaaakkk koyuya yakın günü tam koyu olduğu yani pik olduğu günü değerlendireceğim çatlama günü pikten sonraki gün mü oluyor ? O günü boş geçiriyorum doğru mu anladım canım :)