mamacitaa_ inşallah düşüncem o yönde zaten yeterki saglikli kucağımıza alalım cocuklarimizi 🤲🏻 ben kilo almaya çok müsait bir bünyem var Allah’tan zayıf hamile kaldım tüp bebek tedavisiyle gebe kaldim kullandigim ilaçların da kilo almama sebep olduğunu düşünüyorum öyle çok yemiyorum çünkü