Esiilaa Korkmayın max 2 hafta da toparlanıyor insan çoğu yakınım 1 hafta da topladı kendini dikişlerim ödem topladığı halde 2 hafta sonra bebişimle rahatlıkla ilgilenebiliyordum ki normal de ödem toplamaz kolay kolay korkutmak için söylemedim yanlış anlaşılmasın sadece aksine korkmamanız gerektiği için söyledim 3,5 ay oldu şu an çok rahatım Allaha şükür inşAllah çook kolay sıkıntısız geçirirsiniz 🥰🥰🥰