beyza7 Merhaba hanımlar bügün hastaneye gittim bebeğin kafasının 2 hafta önde gittiğini söylediler böyle söylenen oldumu beni aydınlatabilirmisiniz biraz korktum da
3_bebelianne beyza7 oğlumunda öyleydi kafa yapısı önde iri koca kafalı yani bir sorun olmuyor düzeliyor zaten iri bebekti
Yesilev beyza7 çarşamba günü bana da dediler hatta beyin de sıvı birikmesi olabilirmiş özel hastaneye gittim bugun öyle bir şey yok bebek iri sadece dedi gereksiz korkutuyolar bizi bütün ihtimalleri söylüyorlar 😡
Meri3535 Benim 4 hafta kadar önde iri bi bebek kafası da bana benzemiş benimde büyük doğmuşum babası da iri doğmuş, genel de genetik oluyor çok dert etme. Bir sıkıntı olsaydı söylerdi doktorunuz.
Meri3535 beyza7 riskli gebe bi baksın tabi ne olur ne olmaz önlem alıyorlar doktorlarda. Ama çoğumuzun önde gidiyor ve bir problem yok. Kötü düşünme hemen 💙
beyza7 Bumah rahatladım ya strese girmiştim baya küçüçük olumsuz bir şey duyunca çok kötü oluyo insan annelik böyle bir şey galiba
Bumah beyza7 evet ya gercekten oyle agrimayan basimizi agritiyoruz saglikli bi sekilde sogsalarda Allahin izniyle biz de rahat bi nefes alsak 🙏🙏
beyza7 Yesilev gerçekten gereksiz korkutuyolqr dün o kadar gerildimki tüm vucudum agrıdı çok kötü oldum Allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥰