cns-ozkpln Merhaba kızlar, Sat a göre 4 hafta 6 günlük hamileyim yarın ilk kez doktora gideceğim. İlk kontrolde neler yapılıyor bilgi verebilir misiniz?
Selinnnce cns-ozkpln ultrasondan bakicak canim keseyi gormek icin. Bilgiler vericek sana. Sonrada kan tahlilleri yapilcak ve muhtemelen folik asit iceren b12li bi vitamin vericek:)
Sinem21 Ben ilk 6+4 te gittim 4 haftalıkken sağlık ocağında öğrendim detaylı tahlil verdim bi sıkıntı çıkmayınca bekledim, gidince kalp atışını da duyabileyim diye🥰 tahlil sonuçlarını göstermiştim ekstra tahlil istemişti ultrasonla bakıp kalbini dinletmişti sonra bi daha 1 ay sonra çağırmıştı 💕
melegiminannesi Kalp atışını duyman icin erken ben ilk kontrolüme 5+4 iken gittim onda bile yeni başlamıstı kalp atısını bidahaki hafta duydum. Şimdi sen gittiginde keseye bakacak doktorun gs diye adlandırılıyor gebelik kesesi yani ölcümlerini alacak rahminin zaten kese görünürse bebekte görünür birdahaki hafta böyle nokta kadar bisey olacak bidahaki gittiginde 😀 onun dısındada bisey yapmaz suanlık
Nihanak Adetime 3 gun kala kan verdim 300 kusur cikmisti degerim. Kan pihtilasmasi oldugu icin bende doktorum gebe kalir kalmaz gel demisti. Doktoruma gittim hemen. Degerime bakip 2 gun sonra tekrar kan vermemi istedi. 2 gun sonra degerim 1132 cikmisti. Gittigimde bin olmus degerin gel bakalim keseyi gorebilcez mi dedi. Vajinal ultrasonla bakti ve minnacik keseyi gorduk 😊 henuz erken seninki ama nolur nolmaz vajinal bakabilir belki o konuda hazirlikli ol yeterli.
cns-ozkpln kalp atışı için erken muhtemelen ama herhangi binsıkıntı var mı yok mu diye gidicem bende insan merak ediyo bugüne kadar zor durdum inşallah keseyi görürüm bende sıkıntı olmasın yeter :)