Busraa344 Merhabalar dünden beri kahverengi akıntım vardı bugün normal kanamaya döndü doktora gittim kalp atışını duyduk bi sıkıntı görünmüyor ilaç verdi ama kanamam devam ediyor kasıklarımda adet olmuşum gibi hafif ağrı var bu durumu yaşayan oldumu
Annelikyolundabiri Busraa344 ben de aynı haftada aynı şeyleri yaşadım. Kocaman pıhtı sanki et parçası gibi bir şey düştü ayaktayken. Kese sandım düşük yaptım diye hastaneye gittim. Gerçekten de bebek yoktu doktor kese bozulmuş bebek düşmüş dedi. 1 hafta sonra ise keseyle birlikte bebeği gördük çok sağlıklıydı 🥹 doktor bir açıklama bulamadı
hivda21 Busraa344 tam olarak kaç haftalıksiniz ve normal ultrasondan mı duydunuz kalp atışını benim vajinal ultrason dan baktı doktor 6+1 kalp atışı çok çok yavaş dedi yüzde 90 düşük dedi
nezzzi Busraa344 benim de olmuştu 9. Haftaya kadar ara ara lekelenmelerim devam etti progestan kullandım çok şükür geçirdik o süreci. Bol bol dinlenin ve iş yapmayın ayaklarınızı yüksek tutup uzanın bu haftalarda dikkatli olmakta fayda var 🌸
Annelikyolundabiri Busraa344 inşallah senin de geçer bir an önce. Kanama neyse de kasık ağrısı çok tehlikeli. Doktor muayenesine git mutlaka. Bu doktorlar her şeye normal diyor