Aysllllm aynen her hamilelik farklı kesinlikle o yüzden karşılaştırma yapmak en büyük yanlış. Dediğin gibi ikinci doğumunda biraz daha ufak olunca daha kolay olur inş doğurması. Benim daha ilk gebelik acayip heyecan bastı artık pek birşey kalmadı sakin durmaya kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum ☺️☺️ sezeryan olsa o kadar korkmayacağım ama normal doğumu denemek istedim büyük ihtimalle de normal olur, normalin belirsizliği sancı ve ıkınma korkuları var üzerimde. Anne olmak çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun ya.. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inş🙏🙏🥰