Arkadaşlar bugün doktora gittim ve hamile olduğumu öğrencim 7+3 ama bilmeden yaklaşık 18 gün primolut adet geciktirici kullandım umreye gittiğim için son 1 haftadır kullanmıyorum artık. Doktor ya hep ya hiç kuralı dedi bir zararı olur mu bebeğe anomali vs oluşur mu folik asitte kullanmıyordum bugün başlayacağım lütfen tecrübeli olan varsa yazsın