happybubu Kızlar hamile olduğunu ovülasyon testi ile öğrenen var mı aranızda? BAT’a kaç gün hala koyulaşmaya başlamıştı? Ve bir de hamilelik olmasa, BAT bitene kadar silik mi olmasını bekleriz?
Meridaily happybubu adetten 1 gün önce gece 12 de yaptığımda koyuydu,önceki günler yapmadım ama silikleştikten sonra. Adet günümde ve gecikince daha da koyulaşma oldu
Nasia Selamlar. Benim dünkü testim. Reglime 3-4 gün var. Yeniden pik yaptı. Ancak gebelik testlerim halen negatif çıkıyor. O yüzden bilemedim.
Nur8893 happybubu İnşallah canım kan vermeye gidiyorum Bel ağrım çok fazla ilaç kullanacağım ona göre dün doktora gitmiştim rahim kalınlığı güzel demişti ya gebelik yada regl hayırlısı ❤️
Nasia happybubu yok canım mümkün değil sıfır yumurtlama belirtisi. Aksine gebelik belirtileri daha baskın anlamadım bende. Geçen aylarda da hep böyle koyu çıktı (tam pik değildi ama pike çok yakındı) ama regl oldum sonunda. Doktorada gözüktüğümde hiçbirinde çift yumurtlama çıkmadı. Zaten bu kadar uzun aralıklarla çift yumurtlayamazsın demişti