Ofinisss geçmiş olsun 💐 umarım vaktinde gelir bebeğiniz ama erken doğuma hıc odaklanmayın hersey kafada biter belkı haftası dolunca gelecek bılemezsiniz herseyin başı stres. İlk hamılelıgımde 24 haftalıkken çok sıddetlı sancım oldu rahım ağzım kısalmıştı hemen dogabılır dedı doktor o kadar streslı bir gebelık yaşadım ki ha doğdu hal doğacak yaşamayacak diye kabus gibiydı. Yatarak gecırmıstım hep ama 38 haftada geldi onda da tansıyon yükselmesine bağlı yani yoksa dururdu daha 🥰 suan 7 yaşında kardeşini bekliyoruz 💙 sizde istrıhat edin vaktınde gelir Allah büyük