Kızlar 39+1 im bugün 2 haftadır bebeğin suyu sürekli azalıyordu normalde takipli olduğum hastanede perinatoloji doktoru yoktu dün danışacak bende izmir şehir hastanesine geldim doktor bugün ölçtü ve Suyun çok azaldığını(32 mm) hareketlerde de azalma olduğu için risk almayıp doğumu başlatmayı planladı bende ne yapacağımı bilemedim kabul ettim ebeler falan ilgili çatı muayenesi sonrası 1 parmak açıklık var dendi ve kanamam başladı bakalım yatış yaptık bekliyoruz dua edin kolaylıkla ve sağlıkla kavuşalım inşallah🥰