anonimn her yazdıgınızı aklıma kazıyarak okuyorum, o kadar değerli ki bu sözleriniz.. sizleri hiç tanımadım hiç görmedim isimlerinizi bile bilmiyorum ama rabbim bana iyi niyet ile yaklaşan herkesten razı olsun iyi ki varsınız 💕 gözlerim dolu dolu okuyorum her yazdığınızı moral bozmamak için uygulamaya çok girmek istemiyorum ama yanımda olduğunuzu hissetmek bambaşka 🙏🏻 5 6 doktorla gorustum bana o an sanki bir anne adayi değilde bir vaka gibi davrandılar dalga geçer gibi sen çocuğunu parka goturmek istemez misin sana yazik degil mi daha cok gencsin gibi igrenc uslupla konustular her doktordan aglayarak ciktim gunlerce agladim ama ne zaman kendimi gucsuz hissetsem karnimda bir tekme hissediyorum kendine gel der gibi🪽 bu bir imtihan ama inaniyorum ki rabbim kızımı bana sağsalim bağışlayacak 🤲🏻🤲🏻