Ervaa2534 öncelikle başın sağolsun kuzum , ben 34+4 te preklemsi geçirdiğim için zorunlu sezaryen oldum ama öncesinde 5 gün suni sancı verdiler asla Ne bebek indi nede açılmam oldu resmen eziyet çektim lütfen sende çok fazla suni sancı vermelerine izin verme başka yolu var mı bilmiyorum ama sana eziyet etmesinler çok geçmiş olsun şimdiden rabbim yardımcın olsun 🤲🏻