edos23 Kızlar son adet tarihi 1 Temmuz olanlar test yapan var mı 🥰 çok meraktayım daha erken sanırım bakmak için
edos23 Zarifokur ben 14 temmuzda laboratuvar aradım gelin varsa çıkar dedi kesinlikle erken tarihmiş daha yumurtlama bile olmadan bakmışım sonuç tabiki negatif
Mrsakar Benimde sat 1 temmuz 🙈 bat 26-27 Temmuz gibi bakalım 🥹 3 aydır deniyoruz 2.gebeliğim olucak kısmet olursa
cizgilidefter edos23 umarım olumlu sonuç olur güzel dileklerimi yolluyorum 🥰 şimdi fark ettim az önceki mesajdaki emoji yanlışlıkla olmuş düzeltemedim. Kusura bakma
edos23 cizgilidefter teşekkür ederim canım rabbim gönlümüze göre versin inşallah 🙏 estağfurullah hiç takılmadım ona
edos23 yavuzayse forumda okuduğum kadarıyla en minimum adet tarihini geçince bir iki gün sonra sonuç almış çoğu ☺️