Selam kızlar 9+6 yız karnım da çok kötü ağrı var bi saatten daha fazla karnım ağırıyor demin de iki kere kustum ilk defa hamilelikte kusuyorum ya iki kızım da da rahat geçmişti ama bunda sürekli karnım ağırıyor kusmanın normal olduğunu biliyorum ama ağrılar düşündürüyor beni kanamam falan yok o yüzden hastaneye gidip gitmemekde kararsızım karın ağrıları normal mi acaba