@saniss02 33+1 erko annesiyim 🩵 hala tam net olmamakla birlikte Eymen ismini düşünüyoruz. Asâf, Asil, Alparslan, Ediz, Uraz, Yağız isimlerinide beğeniyor seviyorum. Alparslan çok tercih edildiği için vazgeçtim ben. Yoksa favorim arasındaydı. Bazı isimleri de Babamız eledi Yağız ismini -ğ içerdiği için zor olurmuş-muş🤣 Asâf da da var aynı konu. Valla kız ismi bulmak daha kolay Erkek daha zor geldi bana..