Arkadaşlar nerden başlayacağımı hiç bilmiyorum gerçekten nasıl 25 hafta oldum gebeliğimde böbreklerimin taş ürettiğini öğrendim daha önceki hayatımda hiç böyle bi rahatsızlığım yoktu gebelikte bana stent(katater)taktıklar o kayma yapmış o kadar acı çektim ki tekrar ikinciyi taktırdım ve anestezimi az verdiler bebeğimin ölüm riskinin az olması için ameliyatda neredeyse yapılan her işlemi hissetim oda şimdi böbreğimde enfeksiyon yapıyor ve crpm 285 lere kadar bianda çıkıyor serviste düşüremiyorlar ve 5-6 gün yoğun bakım sürecim oluyor şuan 34 haftayım buraya gelene kadar ne çektim sürekli yatış verdiler ve her yatışımda antibiyotik kullandım onada bünyem artık alıştı için crpm çok yavaş düşüyor hamileliğimi hep hastanede geçiriyorum böbrek ağrımı doğum sancısı sanıp sürekli açılmama felan baktılar beni hiç bir ağrı kesici kesmedi ve ben ömrümde böbrek ağrısını hiç böyle bilmezdim çok kötü şeyler yaşadım buralara getirebildim umarım az çok derdimi anlata bilmişimdir sizde böbrek ağrısı yaşadınız mı hiç gebelikte