Aley2635 Merhaba kızlar 35+0 olduk oksapar 4000 lik ve coraspin 100 mg kullanıyorum her gün düzenli coraspin ne zaman doktorunuz kesti acaba?
Mucizemmmmmmmmmm 30 da kesti şimdi sadece iğneye devam ediyorum 31 den sonra önermiyorum demişti bana geçen hafta bıraktık
269522 Aley2635 evet iğne sancıların gelene kadar vurursun sancıların olduğunda vurmazsın dedi yani doğumdan bi gün önce bıraktım iğneyi
endlesslove1 Aley2635 benim de 2 kaybım oldu genetik verdik sonuçları bekliyoruz birdaha hamile kalmaya korkuyorum aynı şeyleri yaşarım diye
Aley2635 endlesslove1 aynı duyguları yaşamış biri olarak tedirginliği izi anlıyorum benimde üç kaynım oldu ama rabbim çok büyük kalbinizi ferah tutun 🌸🐣
minikkurabiyelerinannesi Aley2635 28 haftalık gebeyim doktorum 32 de coraspirin kullanmayı bırak dedi ama oksapar iğne kullanıyorum onu doğumdan 10 gün sonra da bırakacağız dedi
Ncyncy Daha önce 32 de kesip iğneye geçeriz demişti, şimdi korktuğum için 33. Haftada kesecek. En geç 34 de kesilir dedi ama 34 bile geç demişti. Doğumdan sonra da 40 gün kullanıyormuşuz