Gebelikten önce vardı ama çok azdı gebe olduktan sonra arttı hergün bir ritm bozukluğu yaşıyorum kardiyolojiyede gittim eko da sorun yok dedi eski ritm holter sonucumuda götürdüm hiç bir sorun yok olur böyle şeyler zaten ilaçta veremem dedi kızlar benim gibi olanınız varmı çok panikliyorum