10 temmuzda çatlatma iğnesi vuruldum 11inde çatladı bence😅 şimdi ara ara başıma çok ağrılar giriyor nor alde ağrımaz. Vajinada kuruluk ve ağrı var bi kabız oldum bi ishal aşırı şişkinlik var bel ağrısı var. Progesteron da 280lerse çıktı. Ne zaman test yapayım kızlar kendimi zor tutuyorum😅