Depresif_polyanna Kızlar bebek haftasına göre önden gittiğinde önden gittiği haftaya göre mı hamilelik haftası hesaplanıyor? Yoksa sat' göre mı?
Rosee Depresif_polyanna Hayır canım benımde hep 2 hafta önde suan 38 haftalıgım 40 gözüküyo ultrsnda ama doktorm onu baz almıyo
Elisgoc Benim de 2 hafta ileri gidiyor. Birazcık kilomuz yüksek çıkıyor hep. Üzülüyorum bende sezeryan yapmak zorunda kalacağız diye. Keşke kendi kendine gelse... sancıları çekmeye çoktan razıyım 😞