sedauraz67 Merhaba arkadaşlar normal doğumdan sonra vajinamdaki etler sarkmaya başladı ve içi kapkara bu durum beni çok rahatsız ediyor nasıl bir yöntemle düzelir doğumda doğru dikiş olmadığından dolayı düşünüyorum çok mutsuzum