biranneadayi1 Kızlar yarın tam 34. Haftaya giriyorum, 34. Haftada olan ya da yaklaşanlar var mı? Hamilelik nasıl gidiyor, bebişler nasıl kiloları nasıl :)
defnekusum 34+5 ten merhabaa 3. Trimester beni her yönden zorluyor 🥲 üstüne bir de grip oldum sizin nasıl geçiyor
biranneadayi1 defnekusum özellikle 34 e doğru birden ağırlaştım diyebilirim, geceleri uyuyamamakta ya da çok erken uyanmalarım var maalesef. Özellikle yatınca daha iyi hissediyorum kendimi. Kalkmak zaten zorlaştı 😅 Geçmiş olsun bu arada, özellikle yazın nasıl grip oldunuz 🥹
defnekusum biranneadayi1 Uyku sorunları 30. Haftadan falan el sallıyor 😂 Teşekkür ederim sanırım vantilatör çarptı aşırı terleme oluyor bende vantilatörü sık kullanmaya başlamıştım
Zeyzey01 Merhaba canım 34+2 olarak devam ediyoruz ve gerçekten şu son 2 haftadır ağırlaştığımı ve yürümekte bile zorlandığımı görüyorum. Gece uykusu zehir zaten 5 dk da bi sağ sol dönme olayından. Bebişimde en son 32 haftalıkta 1800 dü kilosu