Seval392 Kızlar ben 23 haftalık hamileyim ilk evliliğim 24 haftadan itibaren şeker yükleme testini yapılabilir diyorlar bastıranlar var mı aranızda nelere bakıyorlar ne söylüyorlar şuna dikkat et dediniz bir şey var mı
Srfblt Seval392 canım ben 26. Haftada yaptırdım sanırım aç karnına gidiyorsun, kan alınıyor birde şeker yüklemesi için o ilacı içiyorsun o kadar başka bir şey yok, yapılışını tarif ediyorlar zaten :) aç karnına gitmen gerekiyor o önemli
ug_fa-3diplomalianne Seval392 aç karnına gidiyosun gazoz tadında bir içecek içiyorsun sonrasında kan veriyorsun o kadar
Koc1106 Seval392 aç karnıma gidip kan alıyorlar sonra içecek içip tekrar kan veriyorsun, 1 saat sonra gidip tekrar kan veriyorsun. Ben 3 kan verdim 1 tane açlık şeker Diğer ikisi sodayı içtikten sonra verdiğim kanlar
Seval392 ug_fa-3diplomalianne şeker ilacını içtikten sonra yemek yiyebiliyomuyuz peki sigara falan içiliyomı
ug_fa-3diplomalianne Seval392 hayır 1 saat ve 2 saat sonra kan verdiğiniz için açlık devam ediyo su sigara yok
Srfblt Seval392 yok hayır ilk önce aç karınla kan veriyoruz ardından hemen o ilacı içiyoruz, içtikten 1 saat sonra tekrar kan veriyoruz, sonra 1 saat daha bekleyip yine kan veriyoruz bitiyor. Bu süre zarfında hiçbir şey yenmiyor, içilmiyor
Seval392 Dalja Yani doğru anladım değil mi sabah aç karnına gideceğim açlık kanı vereceğim üstüne ilacı içeceğim ilacı içtikten sonra bir saat geçecek tekrar kan vereceğim Ondan sonra yeme içmeye falan devam edeceğim