Kızlar kızım üç günlük çocuk doktoruna götürdüm hafif aklıma takıldı diğer kızım da da az olmuştu şimdi bunda normal derecede biraz sarılığı var emzir falan dedi geçmezse getir dedi vücudunu test bastırdığın zaman iz çıkarsa gel gibisine bir şeyler söyledi tam olarak anlamadım sizler yaşadınız mı ve en iyi ne gelir bebeğe :(