iclalll Kızlar merhaba, 32 haftalık olduk ama normalmi bu yaşadıklarım bılmıyorum sersem gibiyim hiçbişey yapamıyorum elimi kaldıracak halim yok acıkıyorum ama iştahım yok ayağa kalkınca yürümek bile istemiyorum böyle olan varmı aranızda acaba