Aleynadiyorki Kızlar doktorum folik asit kullanma dedi çam sakurada bir profesör dr. Bende kullanıyordum gebelikden önce başlamıştım. Şuan tahmini 7 haftalık hamileyim. Sizin doktorlarınız ne diyor kullanıyor musunuz kararsız kaldım
Moz Aleynadiyorki aktif folat kullan demek istemiştir.Folat tabi ki çook önemli nöral tüp defektini önleme amaçlı kullanılır.Folbiol de yüksek doz folik asit var ama artık o önerilmiyor.400 mikrogram metilfolat içeren takviye alacaksınız.Onu demek istemiştir
2cocuk2kopek Aleynadiyorki sen çam sakurada ki doktorların dediklerini pek uygulama başka Doktorada git . Onların kendinden haberi yok.
Songulblt Aleynadiyorki bana ebe demişti belli bi aya kadar kullanıyor doktoruna danış diye bende sordum tahmınımce 5. Ayımdı vitaminler çok masum degıldır dedi askımda benzese gerek yok ama ıcın nasıl rahat etecekse öyle yap dedi günde bir bardak süt cevız bal ve pekmez yersen aynı vıtamını alıyorsun zaten dedi bende bıraktım
diyetisyen1anne Moz bence de bunu demek istemiştir, aksini diyorsa şüpheyle yaklaşmak gerekir o doktora bence
Aleynadiyorki Moz yok direk kullanma dedi. Gerek yok dedi. Folat içerikli beslen dedi. Bi düşük yaptım progestan da kullanma dedi. Kafam karıştı iki üç kez sordum önerdiğiniz Folik asit diye ama böyle dedi folibol kullanıyordum bende şuan tamemen bıraktım
annebebek16 Haftadayım içtiğim takviyenin içinde folik asit var hala çoğu gebelerde içiyor bence. Çünkü artık besinler eskisi gibi besleyici değil ne yediğimiz belli değiş pazardan aldığımız otlar sebzeler pestisitli hormonlu
isimsiz12 Aleynadiyorki tavsiye etmedi en basından beri 2 aydan sonra ocean mummy verdi sadece suan kullandıgım tek ilaç o