Elifsu15 Merhaba doğumu hızlandıracak neler yaptınız acaba yürüyüş pilates hepsini yapıyorum ama çit yok
Deleted33000 Elifsu15 naparsan yap bebek ne zaman gelmek isterse ozaman geliyor kendimden biliyorum çünkü ama ilişki sıcak duş hurma ve actovation labor sporunu yaptım sık sık bilmem etkisi oldumu 39+6 da doğurdum
ErsBegAs Elifsu15 kaçtan beri yapıyorsun sorması ayıp 🤣 ben 35te başladım 36+1iz tık yok 🤣pilates+hurma+adaçayı+ahududu yaprağı+zumba+sıcak su
Canankalp Bende öyleyim 39 +2 oldum bekliyoruz.. İlk bebegim 42+3 doğdu bunda da aynısını yaşarım die korkuyorum yurt dışındayım her şey normal ilerliyorsa sonuna kadar bekliyorlar 🥺🥹
Deleted33000 Canankalp sonu neresi bacım dişi çıkmasını mi bekliyorlar 42 ne hadi kaka yapsa içerde Allah korusun
burcu_tokgz Canankalp burda da öyle 41 e kadar bekliyorlar 41 de yatış yapıp 42 ye kadar bekletiyorlar 😬😬 resmen 10 aylıkkkk oluyor
Canankalp Deleted33000 bende bilmiyorum o zamanlar çektiğimi bi Allah bilir son haftalarda iki günde bir muane oluyordum alttan çok zor günlerdi bel hasıl kelam beneğim son anda kalp ritmi yavaşladı apar topar sezaryene alındım çok çok zordu korku açısından ama kucağıma alınca geçti gitti
Deleted33000 Canankalp iyi bari sonunda sezeryani akıl etmişler bence sağlık yönünden Dünya’da bir numarayiz burda hiç riske atmiyolar ne anneyi ne bebeği
Deleted33000 ErsBegAs üzerine bir de ilişki ekle devam et ama içimden bı ses sende 39 görürsün gibi diyor ama bilemedim doğumu baslatmasa da kolaylaştırıyor bunlar eminim
Deleted33000 ErsBegAs hayırlısı olsun canım o geleceği vakti saati biliyordur sen kendini sakın kasma bı bakmışsın anlık doğum başlamış senin ilk bebekmiydi