iremzcn doğduğundan beri 3 numaralı başlıkla Philips aventi kullanıyorum oğlum biraz obur akıtmıyor hemde memeyi tutmaya devam ediyor çok da memnunum büyük oğlum sadece mama ile besleniyordu ona dr browns kullandık ondan da memnundum gazda yapmıyordu