Ghayekan 34+4 üz.cumartesi kontrol var.bakalım tarih verecek mi doktor.Bu arada kasılmalarım çok.ilaç kullanıyorum 😒
Betlab Ghayekan kasilma icin mi ilac kullaniyorsunuz? Haftamiz ayni benimde bu hafta cok kasilmam ve agrim var karnimin alt tarafinda.
Reyyan1310 Englishteacher benimde 16 mart kasılma dediğiniz nasıl oluyor ara ara sancım oluyor ama gaz sancısı mı normal sancımı bilmiyorum birde aşığıya bıçak sağlanır gibi ara ara ağrı vuruyor Almiraelif
yyhulya bizim de 20 mart buraya göre yarın kontrole gitcez bakalım ne durumda görcem kızımı ☺ ağrım sızım yok daha keyfi yerinde bebeğimin 😂
Kent21 Sibelemre merhaba ben 38 haftaligim. Benim çok kötü bi şekilde kol uyuşması oluyor. Sağ kolum da sızlama var. Değişik bi şekilde ilk kez böle oluyor. Acaba bebektenmi yaşayan yada bi fikri olan varmı . Kansızlık ve demir eksikligimde var. Onla bi ilgisi olabilir mi Acaba ??
Sibelemre Kent21 demir eksikliği ve kansizlik bende yillardan bellu var ve agrimadik yerim yok 28 haftaliktan bu yana sag omuz koregimde bi agri var anlatamam oturunca canim cikiyo surekli uzaniyorum
EsmaNurSahin Kent21 Bende de var sağ kolum özellikle 🤦♀️ 2 parmagım sürekli uyuşuk duruyo sabahları ellerimi sıkamıyorum bile doğumdan sonra düzeliyormuş, ptesi doktora gidince soracagım bende
HandeDerin Kent21 bende de vardı devit ve calcium verdi doktorum çok iyi geldi sabahları çok iyi uyanıyorum şükürler olsun 🙏
Kent21 Sibelemre allah yardımcın olsun. Çok şükür gebeligimden yana bi sıkıntı yok. O yüzden bende kansızlığa demir eksikliğime yorumladim bu durumu.
Bebe Sibelemre benim de o 20 leri ama bu aralar ishalim çok gidiyor bi yerde okudum erken doğum habercisi diyorlar ishal için doğrumu biraz daha geçsin yA erken daha
Ghayekan Betlab evet kasılma için kullanıyorum.30. Haftadan itibaren.bebeğin Rahime baskı yaptığını da görünce doktor hemen ilaca başlattı.
NvS Sibelemre 18 mart ama nst de sancılarm cıkıyo doktor dinlen kendınk yorma bu ayı cıkarmaya bak dedı galıba bnm kızda 18 mart 'ı beklemıcek 🤗