[bilinmeyen] kesinlikle en kısa sürede doktora git. Burda gebelik şekeri ile ilgili sürekli yazıyorum kilo, genetik yatkınlık, yaş bunlar riski arttıran faktörler ama bunlar olmadan da gebelik şekeri çıkabiliyor. Sana uygun diyet programı ile umarım şekerin düşer. Erken öğrenmen çok daha iyi olmuş bebek küçükken korumaya alırsın. Birde doktoruna yürüyüş veya egzersizi sor. Düzenli yapılan yürüyüş ve egzersizde şekerin düşmesinde çok yardımcı. Ama bunun için de doktorun dediğini uygulaman şart tabi. Umarım en kısa sürede kontrole alırsın ve sağlığına kavuşursun.