Hamile annelere merhaba 16. haftama girdim devlet hastanesine gidiyorum doktoruma magnezyum kullanımını sordum gün içerisinde özellikle de geceleri kramplarım oluyordu aynı şekilde bel ve kas ağrılarım da vardı sağlık ocağında verdiğim Kanada magnezyum değerim biraz düşük çıkınca doktorumla konuştum doktorum kullanabileceğimi söyledi ama bana herhangi bir magnezyum yazmadı veya söylemedi sen eczaneden alabilirsin dedi sizin hamilelikte kullandığınız bir magnezyum var mı bana önerebileceğiniz